ben 3-4 gün önce gittim. giriş çıkış yaptım. cihazı türkiyeden aldım. ordan almak işkence , tax fee almak ayrı bir işkence önünnde 100 kişi var . cihazınızı trden alın. gürcistana gidip 10 dk durup çıkın , ayrıca tuvalete gitmeyin 6 lira kişi başı

ayrıca tuvalet diye yaptıkları yerde maşrapa içine su bırakmışlar musluk yok. el yüz yıkamak için su var ama tuvalet kısmına koymamışlar. o yüzden ihtiyacınızı giderip geçin karşı tarafa. gümrükde ihtiyaç giderecek yer yok .
bunların akabinde araçla gittik geldik çekilecek işkence değil.