serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle bir not yazardım.
Avrupa'da neden $ ile ticaret yapıyorsun be adam!
Elbette çalmazdım. Detayına girmeyeyim.
Valla kitapta da dolar yazıyor Bu arada 1960 lar da yazılmış bu alıntı.