Konu
Siz Olsanız Ne Yapardınız?
16-11-2022, 22:50:16
#6
Micron
Regnos.com
serterefendi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Öncelikle bir not yazardım.
Avrupa'da neden $ ile ticaret yapıyorsun be adam!
Elbette çalmazdım. Detayına girmeyeyim.
Valla kitapta da dolar yazıyor
Bu arada 1960 lar da yazılmış bu alıntı.