myildirim43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilacı çalsam muhtemelen benim çaldığımı bilirdi. en son ben sormuşum ilacı ve ihtiyacım olduğunu param olmadığı biliyor. baş şüpheli olurdum. ilacı çalıp karıma verir teslim olurdum sanırım, o yaşasın ve ben cezamı çekerim gibi.
Yani bende düşündüğüm de paranın bir insan canından değerli olmasını kabul edemezdim. Aklıma bu arada SMA Hastaları geldi. Gerçekten çok pahalı ilaçlar. Allah yardımcıları olsun.