yalcnuygur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kötü olmuş gerçekten iletişim kurduğunuzda ne dediler peki hocam 5 gün az değil

hallolucak, kayıt aldık,ilgileniyoruz, halledicez , 3 gün sürer

oyaladılar ne diyebilirler ki o yüzden çevremde ki kimseye tavsiye etmiyorum