Çoğu Yapay zeka ile makale üretiyor. Elle yazan kalmamış bu yüzden makale almıyorum.
Yapay zekayı, özgünleştirmeyi, vs. kast etmiyorum ben. Emek verip, elle, özgün yazanlardan bahsediyorum. Diğer sistemleri bilemem.
Evet haklısınız makale fiyatları az.
Taban fiyat en az 5 TL olmalı.
En kötü 5 TL bence de evet.
Ne kazanacakta makaleye ne verecek mantığına da anlam veremiyorum. Önce harcayıp, sonra kazanılır. Bu her sektörde böyledir. Sen 20 tane özgün makale koy siteye, günlük 20 hit al, adsenseden aylık 3 TL kazan, sonra vay efendim ben ne kazanıyorum ki ne vereyim makaleye. Al 200 - 300 tane makale, kıpırdasın site, biraz harca bakalım, sonra zaten otomatikman kazanmaya başlayacaksın. O mantıkla bakarsan o zaman kazanamayacan, zarar eden, işi yolunda gitmeyen iş verenler çalışanlara para vermesinler. Ne kazandıkta sana ne verelim desinler. Aynı hesap.