Ben artık üzülmüyorum =) Burdaki garibanlardan 2 liraya alıp kurumsal ajanslara 50 liraya satıyorlar 👍🏾 Helal olsun. Ülkece Çin'e döndük zaten. R10'da da ucuz iş gücünü kullanıyorlar. Suç tamamen 2 liradan yazan arkadaşların kimse kusura bakmasın.