Hocam gerçekten sistem güzelmiş peki ben bunu nasıl takip ederim bir daha ne zaman olur sistem çok harika o o sanırım Es-Es ti yok
csfrag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tek tek toplarsan pahalıya geliyor dostum. Donanım arşivi, pc hocası yada benzeri kanalları takip edip 6-7 bandında güzel sistemler paylaşıyorlar. Bu kanalları takibe alıp bildirimleri açmanı öneririm. Kasım bitmeden yine güzel fırsatlar olacak gibi.

Mesela bu sistem:
https://www.vatanbilgisayar.com/inte...&utm_term=ifny

6500 TL ye gitti. Bu fiyat olarak gayet iyi yani ekran kartı bedavaya gelmiş gibi oldu. Üstelik bunlar daha güncel sistem olarak.