Bİlmeden giderseniz olacağı odur. Batuma girerek direk önünüze gelen yerden alamıyorsunuz. Bir bilenle gitmek en doğrusu. İç kesimlere gitmeden zaten birşey alamazsınız. Fiyatlarda malum kime ne kaptırırsak durumunda. Dolayısıyla geçmiş olsun

Sİgara falan da içerden almayın. Orjinal falan değiller. freeshoptan ne alcaksanız alın ya da batumdan değilde iç kesimlere falan gitmek lazım. Tİflise gittikçe hem fiyatlar düşer hem de kalite artar.