Kendileri zararlı olmadığını ve bir sıkıntı olmadığını söylüyor açsamda silinecek ve negatif trade de vermek istemedim çünkü silineceğini biliyorum. Adamın profilinde 400+ ticaret var hepsi pozitif illa ki sildirmiştir diye düşündüm.
Yakın zamanda Coşkun Bey tarafından konu açılmıştı ve eğer hizmet aldığınız yerden memnun kalmadıysanız bunu konuya yazabileceğiniz bildirilmişti.
Bu yüzden konusuna mutlaka yazın.
Ayrıca 250 -500 vs vs backlink alıp bunun bir anda girdisini yapmak sizin sitenize zarar verir yarar değil.Aklım almıyor 15 senedir su backlink olayından cıkamadık.
Sırf birileri kolay para kazanacak diye hayaller satıyor.