Teşekkür ederim.
Şimdi seviyeden ziyade şimdi üst üste sürekli yorum yaptı mı önemli olan bu ve yayınlanan yorumun düşmeme nedeni spama düşebiliyor hesap belli bir süre sonra neden ?
Sonuçta Google bu iş için 2 3 değil 100 lerce mühendisi çalıştırıyor senin benim bildiklerimizin 1000 katını biliyor ve Google her uygulamasında mutlaka algoritma vardır ve seni algılar.
Basit bir örnek verelim senin 5 seviye hesap ok orj bir kişisin mailini aramanı hatta Googleplay ve YouTube kullanıyorsun aktif ver gerçek bir kişisin çok güzel herşey
Sorun şu sen şimdi atıyorum 10 kere Ankara'da bir restoranda gittin ve yorum yaptın ve sonra Ankara 3 5 farklı firmaya yaptın ve konumun ip hep Ankara sonra 3 5 10 gün sonra İstanbul'da yaptın ertesi gün Van ertesi gün samsun 3 gün sonra x şehir sonra x şehir v.s kusura bakmads gezginmisin sen değilsin ve Van'daki x firmaya yorum atarken konumun Ankara hala ve sen vana gitmemişsi. Hayatında sanmaki Google bu verileri kullanmıyor Google seyahat geçmişin var aç bakalım geçen sene bugün nereleri gezmisin bu veiriyi sadece sanmı veriyor Google amca fantezi için bu veriyi tutmuyor malesef 😁
Sırf maps hizmeti için her ilde 1 tane cihaz bulundurup yorum hizmeti yapan var forumda emin ol 😁 bu kişi zaten forumda değil realde özel fiyattan hizmet veriyordur mutlaka 3 5 TL yapılcak maliyetler değil çünkü Google çok zordur bi okadar kolay
Söylediklerinin çoğuna katılmakla birlikte katılmadığım ve benim tecrübelerime göre, bana göre alakası olmayan şeylerde var.
Mesela konum ile yapılan yorumun nerde yapıldığının hiç bir önemi yok.Senin mantığın ile gidersek, google diyorki bir mekana girdiniz hoşunuza gitti yada gitmedi hemen yorum yapın yoksa gezi için gittiğiniz şehirden evinize dönünce yorumunuzu kabul etmem... Ha diyeceksin konum çerezleri var , evet haklısın ama benim yanımda olan telefonum evimde olanlardan farklı telefon yada masaüstü pc sabit internet vsvsvs...
ip konusuna gelince, evet kesinlikle önemli ip konusu hangi google ürünü olursa olsun aşırıya kaçmadıkça spam yapmadıkça önemli bir konu dikkat edilmesi gerekiyor.ip konusu çok derin detaylı girmeye gerek görmüyorum bunu herkes biliyor forumda.
Bana göre en önemli etkenler, sizinde söylediğiniz gibi hesapların aktif hesaplar olması.Yani bir gmail açıp peşpeşe sadece yorum için kullanılması tabiki google'nin gözünden kaçmayacaktır.Bunun yanında hesabın eski olması büyük avantaj.Bir çok gözümüzün önünde olan incelikler var aslında google'ın şunlarada bir göz at istersen dediği detaya girmeden söylemek gerekirse....
Konu açma yetkim olmadığı için henüz bu yaptığım işte konu açamıyorum ancak dışardan almış olduğum işleri eski gmail hesapları ve farmli hesaplar ile yapıyorum henüz sorun yaşamadım.Dediğim gibi dikkat edilmesi gereken ince detaylar var onlara dikkat ettikden sonra sorun olmaz kolay kolay.
Arkadaşın söylediği Seviye 5 olayında yorumların çıkmaması da eğer yeni bir durum ise güncellemeden kaynaklı olabilir. Eskiden beri süregelen bir sorun ise ilginç ve desteğe yazmanızı tavsiye ederim bir çözüm bulacaklardır.