Merhaba,

Kardeşimin kullandığı şu an masaüstü bir bilgisayar var, üniversiteye gittiğinden dolayı laptop'a geçmesi lazım. Bunu da satıp dizüstü almayı düşünüyoruz. Pazarlık payı vardır.

Dilerseniz Aşağıdan Bakabilirsiniz.