çok saçma. bana taahhüt edilen süre kadar, süresini ödediğim süre kadar hizmet verilmemiş ki?

ayrıca bana d0landırıcı iması yapanların zeka sorunu var.

düzgün yanıtlar için teşekkürler herkese.