Tatil modu, ban vb. durumlarda üyelik süreniz donmuyor. Dediğiniz durum olsaydı askere gideceğim üyelik almayayım mantığına girilmezdi.
Bu yeni mi değişti hocam? Sanki sayaç donuyordu ben diye hatırlıyorum. Doğrudur sorun yok, tam emin olmadığım belirttim zaten

Çok sık banlanan biri değiliz de, öyle hatırlıyordum sanki