Monster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oto duruyor diye biliyorum. Tatil modu gibi. Çok önceleri bir yanlış anlaşılma nedeniyle banlandığımda durmuştu diye hatırlıyorum. Yanlışsa affola. Ama kuvvetle muhtemel öyleydi sanırım.
Süreli banlarda da süre devam eder.