finansal okur yazarlığın iyi değilse,
zamanın kısıtlıysa,
borsa istanbul'a yatırım yapmayı planlıyorsan, tabiki fon.
Fonlar hakkında bilmem gereken bir şey var mıdır? Yani istediğim zaman satıp paramı çekebilir miyim? Bir de tek fona mı yoksa ikiye bölüp iki farklı fona mı yatırım yapmak daha mantıklı olur?