kardeş hem şikayetin var derdin var. kişiden şikayetçi olmuyorsun isim vermiyorsun birde yardım etmek isteyenleri de reddediyorsun. konuyu açmaktaki amacın nedir? işini düzgün yapan insanları zan altında bırakma.