bende tesla hissesi almayı düşünüyorum nasıl bir yol izlemeliyim mobil bankacılıktan yatırım hesabı mı açıcam ilk defa hisse almak istiyorum elon musk da tiwitteri alınca tesla hisseleri düştü ama yakında her türlü yükselir diye düşündüm şuan düşükken alıp beklemek istiyorum yükselene kadar ama nasıl bir yok izlemeliyim hiç bilmiyorum konu sahibinin izni ile tavsiyelerinizi almak isterim konu açıp konu kirliliği yapmak istemedim teşekkürler şimdiden