Konu
Hisse mi Fon mu?
15-11-2022, 18:52:36
#2
Asilzade
O paraya ihtiyacınız yoksa belli bir kısmı ile pump yapabilecek hisselerde değerlendirip %70 i ile bist30 takip ederdim