Yatırım tavsiyesi istemiyorum. Hangi hisse senedi diye de sormuyorum. Merak ettiğim yatırım yapacak olsanız 5-10k gibi bir tutarla güvendiğiniz hisseleri mi alırdınız yoksa son 1 yılda en çok kazandıran hisse senedi fonuna mı yatırım yapardınız? Hangisi daha mantıklı geliyor size?