ihaveanidea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumunuz için çok teşekkür ederim hocam, çok sağolun.
Müşterilerimizin yaptığı geri dönüşler sayesinde GMaps'i piyasadaki en iyi program haline getirdik.
Siz de önerileriniz veya şikayetleriniz varsa web sitemizdeki iletişim alanından yazabilirsiniz.
Tekrar çok teşekkürler
Programı satın aldım, ufak bir iş için lazımdı. Yarım yamalak da olsa işimi gördü diyebilirim. Teşekkür ederim.

R10'daki tüm işletme botlarını kullanmış biri olarak bir geri dönüş de ben yapayım program hakkında, programın gelişmesi adına. Tek eleştirim olacak onun dışında üzerinde düşünülmüş, güzel bir yazılım. Program bir il veya ilçedeki X sektördeki tüm işletmeleri çekmek için çok elverişli değil. Tüm il ve ilçelerden azar azar çekmek için daha elverişli. X bir ilde Y ilçesinde Z sektörünü arattığımda elimdeki başka bir uygulamadan 300 işletme alırken bu uygulamadan 100 işletme alabildim. 300 işletme aldığım sayfa sayılarında sonuna kadar gidiyor, bu uygulama ise az bir şey takıldığında bitti zannedip diğer ilçeye geçiyor veya bitiriyor.

Üyeliğim devam ediyor, güncellemeler geldikçe çok kullanmasam da bu uygulamaların devamı ve emek için yenilemeyi düşünüyorum.