207 var bende hocam, bakımlarını düzenli yaptırırsan sorun olacağını sanmıyorum. Ben de geçen sene Opel Astra alacaktım aynı cümleleri o araba için de bana dediler. Her söylenene kulak asmamak gerekiyor. Araca senin gösterdiğin ilgi her şeyi değiştiriyor.