Trapsitor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendileri zararlı olmadığını ve bir sıkıntı olmadığını söylüyor açsamda silinecek ve negatif trade de vermek istemedim çünkü silineceğini biliyorum. Adamın profilinde 400+ ticaret var hepsi pozitif illa ki sildirmiştir diye düşündüm.
Hocam eğer haklıysanız neden negatif trade silinsin burada moderatörleri zan altında bırakıyorsunuz. Eğer söylediğinizde haklı iseniz kanıtlarıyla beraber şikayet konunuzu açın eğer iftira atıyorsanız sizin banlanmanız gerekir. @BilalBayar;