Serenay sarıkaya'ya verecekleri para yerine bankanın sistemini iyileştirmek için kullanmaları gerektiğini birisi banka yönetimine iletsin
Oturup hesap etmişlerdir her sistem çöktüğünde 2000 müşteri kaybediyoruz ama serenay sarıkaya her reklamda 5000 müşteri getiriyor. Tamam öyleyse kaardalar sorun yok