Merhabalar, fi*errda ilk işimi yaptım ama parayı çekebilmek için hesapta 20 dolar olması gerekiyor diyor. Bende henüz o kadar yok. Ama merak ettiğim şey parayı Türkiye'deki banka hesabına aktarmak için fatura kesmek, şirket açmak vs. Gerekiyor mu yoksa belirli bir komisyon karşılığında para hesabımıza yatıyor mu? Teşekkürler.