CodeDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden şikayet konusu açmıyorsunuz?
Kendileri zararlı olmadığını ve bir sıkıntı olmadığını söylüyor açsamda silinecek ve negatif trade de vermek istemedim çünkü silineceğini biliyorum. Adamın profilinde 400+ ticaret var hepsi pozitif illa ki sildirmiştir diye düşündüm.