grafiking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Modunuz düşmesin, söylenecek o kadar çok şey var ki. Konu ironi değildir umarım.

Hazır simge/çizim kullanmayarak başlayabilirsiniz.
Tipografi üzerinde bolca araştırma yapmanızı da önerebilirim.
Altın oran, ızgara, güvenli alanlar + en az 20 madde sayabilirim.
yok hocam ironi değil , kendim nasıl oluşturabilirim peki simge ikon vs