DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ahahahah o firmanın logosu ne öyle. Boşverin hocam zevksizlermiş demek ki. Ben beğendim logonuzu. Kendi logolarına bak iğrenç...
işte ilk günümdü bir de yahu modum düştü bayağı.