Verimerkezi olayına neden bu kadar takılıyorsunuz anlamadım.
Bursa'da DGN verimerkezi var, dışarıdan görsen normal bina sanarsın.
Turkcell'in yeni veri merkeziyle kıyaslıyorlar sanırım. Ya da her verimerkezini aws sanıyorlar
Verimerkezi kurmak için 30-40 güzelhosting lazım diyenler, bence güzel hosting gibi firma, istese üst düzey 2 verimerkezi kurar.