Globalciuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun.

Rahatsız edici ailesiyle iletişime geçmeye çalışın.
Ailesine de ulaştık anlattık durumu. Onlarda laf geçiremediklerini beyan ettiler. Bizde bundan sonra olacaklardan biz sorumlu değiliz dedik. Dün Emniyet ve Aile Bakanlığına şikayette bulunduk. Komutanına ulaştık birazdan da onlarla görüşeceğiz.