Tatoglubilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biz bileti aldık Salı günü gidiyoruz
gidenler oraya gittiğinde nasıl bir yol izledi iletişimde sorun yaşandı mı eğer ingilizcede bilmiyorlarsa anlaşmada bir sorun yaşandı mı