@didobay; tavsiyem öncelikle yorum yaptığınız konularda kendi fikrinizi beyan etmeden olayı ‘algılayıp, sentezleyerek’ bir sonuca ulaştırmak olacak.
Her konuya bodoslama girip ortaya koyduğunuz tezinde doğruluğuna kendinizi inandırıp öyleymiş gibi davranmanız hoş değil.
Çekim kanıtı olan konular bile kapatılıyor.
Muhtemelen ‘saçmalama nerede kapanıyor’ diyeceksin.
Çok değil 15 dakika önce kanıdı tarafıma ait olan konu kapatıldı.
İçeriğini bilmediğiniz konuyla ilgili önce sorgulamalar yaparsanız size saçma gelen şeylerin aslında saçma olmadığını öğrenmeniz daha kolay olur.