@Bip; gerçekten bu mu yani?
Bir fotoğraf karesi atıp altı 5-6 okla gösterip konuyu bu şekilde tamamlamak mı?
İnsanlar R10da ticaret yapabilmek adına konu açmaları için önce alışverişe sonrasında da eğer alışveriş yapamıyorsa çeşitli özel üyeliklere yönlendiriliyor.
Ben eğer 5 ticaret puanı ile konu açıp tabiri caizse cirit atabiliyorsam kimlik numaramı almanızda ki amaç nedir?
Veyahut benim kimlik numaramı içerde oluşabilecek herhangi bir ticaret sorununu önüne geçmek herkesi güvence altında tutmak için aldıysanız bu ticaret dayatması neden?
Birazcık objektif bakın lütfen olaylara.
Biraz sakinleş hocam. Herkese uygulanan bir durum. Belki seni biraz zorlamış olabilir doğrudur. Ancak sakin olmakta ve kuralları okumakta fayda var. R10'u R10 yapan da aslında bu kurallardır. Emsallerine kıyasla çok daha kaliteli bir ticaret, güvenlik, seviyeli tartışmalar ve bilgi paylaşım. Bu gibi artılar nedeniyle tercih ediliyor zaten. Moderatörlerin işi gerçekten kolay değil. Bazıları sabahtan akşama kadar yüzlerce şikayeti okuyor ve çözüme kavuşturuyor. (3 sayfa şikayet yazan var) Bazıları usulsüzlükleri engelliyor. Bazıları düzeni koruyor. Bazıları üyelikleri kontrol ediyor. Aynı anda yapılan pek çok iş vs vs. Yani inan burada sizin belirttiğiniz sayısız kurumsal hesabın banlandığına şahit oldum. Herkese eşit davranılıyor. İçin rahat olsun.