@Bip; gerçekten bu mu yani?
Bir fotoğraf karesi atıp altı 5-6 okla gösterip konuyu bu şekilde tamamlamak mı?
İnsanlar R10da ticaret yapabilmek adına konu açmaları için önce alışverişe sonrasında da eğer alışveriş yapamıyorsa çeşitli özel üyeliklere yönlendiriliyor.
Ben eğer 5 ticaret puanı ile konu açıp tabiri caizse cirit atabiliyorsam kimlik numaramı almanızda ki amaç nedir?
Veyahut benim kimlik numaramı içerde oluşabilecek herhangi bir ticaret sorununu önüne geçmek herkesi güvence altında tutmak için aldıysanız bu ticaret dayatması neden?
Birazcık objektif bakın lütfen olaylara.
Kimse sizi alışveriş yapmaya veya özel üyelik satın almaya zorlamıyor. Ticaret puanı elde etmek için iş verenler kategorisinden iş alımları yaparakta ticaret puanı elde edebilirsiniz.
Türkiye'de yaşıyorsunuz ve beğenseniz de beğenmesenizde kanunlara uymak zorundasınız. Uymazsanız ceza alırsınız.
Bu foruma üyeyseniz de forumun
güvenlik amacıyla belirlediği ticari konu açma şartlarına ve diğer kurallarımıza da uymak zorundasınız.
Daha önce ticari konu açma şartlarınndan dolayı
14 kere konunuzun silindiğini görüyorum. Kuralları bildiğiniz halde ve
14 kere uyarıldığınız halde neden ısrarla ihlal yapıyorsunuz? Canla başla çalışan yönetim ekibini eleştiriyorsunuz. Saygı çerçevesinde eleştirmekte özgürsünüz fakat eleştirdiğiniz yönetim siz 14 kere bile bile hata yapmanıza rağmen sizi forumdan uzaklaştırmamış. Karşılığı bu cümleler mi olmalıydı yoksa uzaklaştırılmadığınız için teşekkür etmek mi olmalıydı?