Otomatik Portakal okumalısın.
Oldukça akıcı bir kitap. Okurken sıkılacağını sanmıyorum.
Ayrıca filmi de var izlemek istersen.
Biraz fazla vahşet var, hassas isen ona göre al

Kitabı felsefi açıdan inceleyen bir videoyu da bırakıyorum buraya.

https://www.youtube.com/watch?v=oD3F39YdqRE&t=622s

Ayrıca kitap okuma alışkanlığı kazanman için başta Stefan Zweig'ın yazdığı hikayeleri okuyabilirsin. Kısa kısa oldukları için sıkılmazsın ve alışkanlık kazanırsın.