xxyc10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yönetimsel olarak almış olduğunuz kararlara saygı duyuyor ve R10’nu önemsiyorum.
Fakat şu güzelim platformu resmen tekele çevirdiniz.
‘Sarılar report ediyor, moderatörler koşuyor’ modeline evrildi.

Kampanya görür paylaşırız aynı anda silinir.
Buraları da artık birlerinin dergahına birilerinin tek eline vermişsiniz gibi duruyor.
Bu nedir allasen, ‘referanslı’ yazdığınız bir kategoride neden insanlar konu açamıyor veya neden anında tek report ile kaldırılıyor?
İyice gerçekten ‘kurumsal hesaplar’ rahat etsin diye yönetim politikası belirlemiş durumdasınız.
Harbi iyice saçmalamışınız hocam. Burada konuyu herhangi bir üyede report etmiş olsa moderatörler o konuyu inceliyor kurallar neyi gerekiyorsa onu yapıyorlar.
+ olarak paylaştığınız kripto borsalarının kampanyalarında çekim yapan kimseyi göremedim. O şekilde referans kasmak istiyor iseniz çekim kanıtlı görüntülerinizi paylaşırsınız sağdan soldan duyma kampanyaları kasmak istiyorsanız telegram gruplarına gitmeniz gerekiyor.
O YÜZDEN ÖNCE R10 NUN AMAÇI NEDİR? BU FORUM NE İÇİN VARDIR GİDİN BUNU ARAŞTIRIN ÖYLE GELİP BU ŞEKİLDE SAÇMA SAPAN KONU AÇIN.