Ticari konularda ağzı yanan biri olarak yönetime bir önerim var.
Ticari konu açma şartları biraz daha zorlaştırılmalı örneğin ticari konu açmadı için minimum 6 aylık üye olması 20 ticaret puanı olması gibi.
En son forumda
@Andy; adlı üye ben dahil baya bir kişinin parasını dolandırdı. Yeni üyeydi.
Evet burda bizede iş düşüyor. Foruma dün üye olan kişilere iş verirken 10 kere düşünmemiz lazım