@Bip; gerçekten bu mu yani?
Bir fotoğraf karesi atıp altı 5-6 okla gösterip konuyu bu şekilde tamamlamak mı?
İnsanlar R10da ticaret yapabilmek adına konu açmaları için önce alışverişe sonrasında da eğer alışveriş yapamıyorsa çeşitli özel üyeliklere yönlendiriliyor.
Ben eğer 5 ticaret puanı ile konu açıp tabiri caizse cirit atabiliyorsam kimlik numaramı almanızda ki amaç nedir?
Veyahut benim kimlik numaramı içerde oluşabilecek herhangi bir ticaret sorununu önüne geçmek herkesi güvence altında tutmak için aldıysanız bu ticaret dayatması neden?
Birazcık objektif bakın lütfen olaylara.