xxyc10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@BaykalTicari; sevgili hocam, insanlar ticaret puanı kazanabilmek adına ticaret yapmak zorunda.
Konu açamıyorken nasıl ticaret puanı kazanacaklar?
İşleyişte sizce de bir anormallik yok mu?
Çok basit, satış yapan diğer kişilerden ürün satın alarak