Konu
R10 Yönetimine..
14-11-2022, 21:46:34
#11
xxyc10
@
Muhammet
; gayet nazik ve yapıcı bir dille eleştirimi ilettim. Bu platformun en az sizin gibi bir üyesiyim. Karalama ile ilgili de herhangi bir söylemde bulunmadım.