aynı sorun bende de var mobil uygulamadan a ödeme ekranı çıkmıyor ki günü de geçiyor.
Şubeye gittiğimde de hizmet veremediklerini söylediler. Bu nasıl iş ben anlamadım hocam çözümünü öğrenirseniz değerli yorumunuzu bırakmanızı isterim tekrardan çok teşekkürler