Banlanıp banlanıp geliyorlar çünkü. Eskiden referans sistemi vs vardı şimdi herkes istediği gibi at koşturuyor maşallah. 1 Yılını doldurmamış ve reel bir iletişim bilgisi bulunmayan üyeden alışveriş yapmıyorum şahsen.