Çok haklısınız, 3 lira çok bir şey değil. Ancak benim sevincim bunu yapabiliyor olmam hocam
İşin şakasındayım tabii ki açabilmeniz güzel ve faydalı aynı zamanda size deneyim katmış muhtemelen bu süreç ben halen bilmiyorum mesela eğitimlerini almışta olsam