Konu
Başardım Be Başardım Paypalı Kendi İmkanlarımla Açtım
14-11-2022, 20:50:35
#7
ibrahimtpl
Gelistirici adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı olsun
3 TL'ye forumda da açtırabilirdiniz (!)
Çok haklısınız, 3 lira çok bir şey değil. Ancak benim sevincim bunu yapabiliyor olmam hocam