Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun

3 TL'ye forumda da açtırabilirdiniz (!)
Çok haklısınız, 3 lira çok bir şey değil. Ancak benim sevincim bunu yapabiliyor olmam hocam