Patladıkları için banlanıp sonra yeni hesaplarla geliyorlar sanırım. Başka açıklaması yok gibi.
Bu hizmeti veren bir kaçına dm den detayları sorular sorarak hizmetinin ücretini talep ettim. Mesaja cevap vermedi. Konusuna yazdım çok mesaj var arada kaynamış olabilir tekrar yazın dedi tekrar yazdım bir şey değişmedi.
Ben bir konuda çok fazla dm alsam arada kaynayan kimse olmaz. Çünkü bu benim işim ve bu işten para kazanıyorsam yaptığım işe özen gösteririm.