Tupcufikret adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şahıs jandarma ise bulunduğu birliğin üst mercisine veya bizzat komutanına şikayet edebilirsiniz
Şikayetimizi gerçekleştirdik. Gerisi artık İçişleri Bakanlığına kalmış. Savcılığa başvurup devletin verdiği silaha el koydurtma talebinde de bulunduk bakalım hayırlısı.