Merhaba,
Atom Bilişim Çin ve Uzak doğudan almış olduğu ismini daha önceden duymadığınız parçalarla pc toplamaktadır, Diğer üyelerin söylemiş olduğu gibi kesinlikle almayın.
Oem (Toplama) olarak toplayın daha çok faydasını görürsünüz. 1000 ile 2000 TL fazla verin başınız ağrımasın.