Globalciuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oluşur her hangi biriniz sınırsız uzaklaştırılırsa oda uzaklaştırılır moderatör bana aynen böyle dedi abimi kayıt ettiğimiz de.
Önceden öyleydi şuan öyle değil