Peyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Bartuc; müşteri paneli neden değişmediğinizi sorabilir miyim )
Bu çok büyük bir operasyon. Standart bir WHMCS kullanmıyoruz, hem müşteri arayüzü hem de site arayüzü çok fazla özel kod ile çalışıyor. Bunu yapabilecek bir yazılımcı bulmak ne yazık ki imkansız. Kendi bünyemizde çözmemiz gerekiyor. Bunun için de malesef zaman gerekli.