eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok geçmiş olsun, yengene ve abine sabırlar diliyorum. Ülkemiz erkeğinin büyük kısmı aynı kafada maalesef. Çok güzel bir dayağın çözemeyeceği bir sorun yoktur ama siz yine de yasal yollarla hakkınızı arayın.
Yasal yollarla çözümü bulamazsak artık yani biz bir çözüm bulmaya çalışacağız. Böyle kanı bozuk kişilere en güzel cevap bu olur zaten.