Çok geçmiş olsun, yengene ve abine sabırlar diliyorum. Ülkemiz erkeğinin büyük kısmı aynı kafada maalesef. Çok güzel bir dayağın çözemeyeceği bir sorun yoktur ama siz yine de yasal yollarla hakkınızı arayın.